Prekių grąžinimas ir garantija

GARANTIJOS SĄLYGOS

1. Garantija galioja tik įrenginiui/prekei. Įrenginio/prekės montavimo darbams garantiją suteikia montavusi įmonė arba montuotojas.

2. Garantija įsigalioja nuo įrenginio/prekės įsigijimo datos, garantijos terminą nustato pardavėjas.

3. „FLAMINTA” garantinio laikotarpio metu nemokamai šalina gedimus, atsiradusius dėl gamintojo arba pardavėjo kaltės.

4. Garantijos metu įrenginys/prekė gali būti remontuojama(-as) ir, esant reikalui, keičiama(-as) nauja(-u) tik „FLAMINTA” įgaliotų specialistų.

5. Garantijos metu pakeistos brokuotos detalės grąžinamos „FLAMINTA” atitinkamam darbuotojui.

6. Įrenginio/prekės garantijos laikotarpiu pakeistų detalių garantijos laikas baigiasi kartu su Pirkėjo įsigyto įrenginio/prekės garantijos laiku.

7. Garantiniame pažymėjime turi būti įrašyti įrenginį/prekę sumontavusių ir paleidimo–derinimo darbus atlikusių asmenų ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data.

Garantija netaikoma šiais atvejais:

8. Jei Pirkėjas nepateikia įrenginio/prekės įsigijimo dokumentų.

9. Jei Pirkėjas nepateikia garantinio pažymėjimo, jį pametus, jei pastarasis neužpildytas arba netinkamai užpildytas ne dėl pardavėjo kaltės.

10. Jei įrenginys/prekė eksploatuojamas(-a) nesilaikant reikalavimų, nurodytų šiose ir gamintojo garantinėse sąlygose ir/ar naudojimo instrukcijoje, kuri pateikiama Pirkėjui kartu su įrenginiu/preke, įskaitant atvejus, kai įrenginys/prekė surūdija dėl eksploatacijos reikalavimų pažeidimo arba kai sistema užpildyta per kietu vandeniu.

11. Jei Pirkėjas savavališkai išmontuoja, rekonstruoja, išardo įrenginį/prekę, pažeidžia plombas ar spaudus.

12. Jei atsiranda mechaninių pažeidimų, padarytų po įsigijimo (smūgio, kritimo ar kitokio poveikio).

13. Trapioms ir lengvai dūžtančioms detalėms, pakuros detalėms (vermikulitui, akumotui, šamotui, keraminėms plytoms ir kitoms, deflektoriams, galinėms sienelėms, pelenų grotelėms, stiklui), išskyrus atvejus, kai už šių detalių gedimus atsako gamintojas ir/ar pardavėjas.

14. Jei įrenginys/prekė sumontuota nesilaikant gamintojo montavimo instrukcijos (neteisingai prijungus elektros maitinimą, esant per dideliam slėgiui, įtampos svyravimams ir pan.).

15. Jei įrenginį/prekę sumontavo ar paleidimo–derinimo darbus atliko neatestuota įmonė ar asmuo, neturintis kvalifikacinio dokumento.

16. Jei gedimas atsirado dėl to, kad Pirkėjo pasirinktas projektuotojas parengė netinkamą projektą.

17. Jei įrenginys/prekė sugadinta dėl ne nuo gamintojo ir/ar pardavėjo priklausančių veiksnių.

18. Įrenginys/prekė negali būti eksploatuojama padidinto dulkėtumo ar itin drėgnos aplinkos sąlygomis (vykstant remontui ir pan.).

Įrenginio/prekės kokybės garantijos terminą nustato pardavėjas, montavimo darbų garantijos terminą nustato montuotojas. Įvykus gedimui arba kilus klausimams dėl eksploatavimo, kreipkitės į pardavėją arba montuotoją.

Elektroninės parduotuvės prekių aprašymai pateikiami rekomendacinio pobūdžio. Prieš įsigyjant prekę būtina pasikonsultuoti su UAB „FLAMINTA“ specialistais.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS (SUTARTIES ATSISAKYMAS)

Pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties per 14 kalendorinių dienų, pats apmokėdamas tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas. Terminas skaičiuojamas:

1. Kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis – nuo dienos, kai Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo gauna prekę; arba:

1.a) jei užsakytos kelios prekės – nuo paskutinės prekės gavimo dienos;

1.b) jei prekė pristatoma dalimis – nuo paskutinės dalies gavimo dienos;

1.c) jei sutartis dėl reguliaraus pristatymo – nuo pirmos prekės gavimo dienos.

Išimtys, kai 14 d. teisė negalioja:

2. Paslaugų sutartims, jei jos visiškai įvykdytos gavus aiškų Pirkėjo sutikimą.

3. Prekėms, pagamintoms ar pritaikytoms pagal individualius Pirkėjo reikalavimus.

4. Skubaus remonto/priežiūros paslaugoms, kai jos suteiktos Pirkėjo prašymu (papildomos prekės/paslaugos – grąžintinos).

5. Juridiniams asmenims.

(CK 6.22810 str.)

Specialūs užsakymai

Prekės, kurios tuo metu nebuvo pardavėjo elektroninėje parduotuvėje ar sandėlyje ir buvo užsakytos iš gamintojų ar tiekėjų pagal individualų Pirkėjo užsakymą, atgal nepriimamos ir negrąžinamos, nebent raštu susitariama kitaip. Tokiais atvejais Pardavėjas turi teisę reikalauti užstato (rankpinigių), kuris naudojamas patirtoms sąnaudoms padengti.

Per 14 d. grąžinamos prekės privalo būti:

  • Originalioje, nepažeistoje pakuotėje;
  • Nesugadintos;
  • Nepraradusios prekinės išvaizdos (švarios, su etiketėmis, priedais, plėvelėmis);
  • Komplektuotos kaip perduota Pirkėjui;
  • Su įsigijimo dokumentu, garantiniu talonu (jei buvo išduotas);
  • Saugiai supakuotos transportavimui.

Pardavėjas gali nepriimti prekių, jei nesilaikoma šių taisyklių. Grąžinimas vykdomas adresu: Baltų pr. 26, 48193 Kaunas (darbo dienomis 9–18 val.), arba siunčiant kurjeriu. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė nekokybiška ar gauta ne ta – tokiu atveju išlaidas padengia Pardavėjas. Jei detalės užsakomos iš tiekėjo, keitimas gali užtrukti. Nesant galimybės pakeisti, Pardavėjas privalo grąžinti pinigus.

2010 UAB Flaminta. Visos teisės saugomos.